Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοέμβριος, 2011

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΑΠΌ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΑΠΌ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1.   Στις ιστοσελίδες http://www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=462&t=78   και http://www.alkizei.com/   διαβάστε για τη ζωή και το έργο της Άλκης Ζέη. 2.   Χωρίστε το απόσπασμα σε ενότητες και να δώσετε πλαγιότιτλους σε κάθε μία από αυτές. ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ, ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1.      Στις   ιστοσελίδες http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BD%CE%BD%CE%B1_%CE%A6%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%BA   και http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=144155     διαβάστε για τη ζωή και το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ. 2.     Στην ιστοσελίδα του ψηφιακού σχολείου http://digitalschool.minedu.gov.gr/ , στο λεξικό λογοτεχνικών όρων διαβάστε για το ημερολόγιο ως λογοτεχνικό είδος και καταγράψτε τα κυριότερα χαρακτηριστικά του. .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΛΙΑΔΑΣ

Τρόπος αξιολόγησης της Ιλιάδας Στους μαθητές δίνεται διδαγμένο κείμενο σε φωτοτυπία και οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν στις εξής ερωτήσεις: Ερώτηση 1 η : αφορά την κατανόηση του κειμένου(4 μονάδες) Ερώτηση 2 η : περίληψη(4 μονάδες) Ερώτηση 3 η : α) χωρισμός σε ενότητες και απόδοση πλαγιότιτλων β) εντοπισμός και αξιολόγηση του ρόλου εκφραστικών τρόπων και αφηγηματικής τεχνικής( διάλογος, μονόλογος, προοικονομία, επιβράδυνση, παρομοίωση) Ερώτηση 4 η : α) χαρακτηρισμός προσώπων, σκέψεις, συναισθήματα ηρώων β) συγκέντρωση και αξιολόγηση στοιχείων του πολιτισμού που εντοπίζονται στο κείμενο(ήθη και έθιμα, αξίες ιδέες, θεσμοί…)