Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απρίλιος, 2012

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στην παρακάτω παρουσίαση συγκέντρωσα τις πιο βασικές θέσεις του νέου προγράμματος σπουδών για τη λογοτεχνία Γυμνασίου.

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ View more PowerPoint from alexgger

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ

Την Τετάρτη 25 Απριλίου, είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο πρώην πειραματικό γυμνάσιο Καβάλας 51 φοιτητές από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και συγκεκριμένα από το τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας. Οι φοιτητές χωρίστηκαν σε δύο τμήματα και παρακολούθησαν την τρίτη και τέταρτη ώρα τέσσερις δειγματικές διδασκαλίες στο μάθημα της ιστορίας Β και Γ Γυμνασίου και των αρχαιων ελληνικών Β Γυμνασίου.Μετά την ολοκλήρωση των δειγματικών διδασκαλιών ακολούθησε συζήτηση ανάμεσα στους φοιτητές και στους καθηγητές που πραγματοποίησαν τις δειγματικές διδασκαλίες. Οι φοιτητές διατύπωσαν πολλά ερωτήματα και η συζήτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη. Οι δειγματικές διδασκαλίες που πραγματοποιήθηκαν ήταν οι εξής: Ιστορία Γ Γυμνασίου από τον κύριο Άγγελο ΠαληκίδηΙστορία Β Γυμνασίου από την κυρία Μαρία ΣτυλιανούΑρχαία Ελληνική Γλώσσα Β Γυμνασίου από την κυρία Αλεξάνδρα Γερακίνη.

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ, ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Χριστός Ανέστη! Μετά από ανάπαυση δύο εβδομάδων, που νομίζω ότι ήταν απαραίτητη για όλους μας, επανέρχομαι με ένα σενάριο (θα δημοσιευτεί εντός των προσεχών ημερών) για ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποιήματα από τη Λογοτεχνία της Β γυμνασίου, Το γλυκό του κουταλιού, του Κυριάκου Χαραλαμπίδη. Προς το παρόν δείτε τα φύλλα εργασίας.


ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ, ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ View more documents from alexgger

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΚΛΟΥ

Ένα δείγμα από τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζουμε τα πιλοτικά προγράμματα σπουδών στο Πειραματικό γυμνάσιο Καβάλας. Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, μελετούν απόσπασμα από την ραψωδία Π της Ιλιάδας και ασχολούνται με διαφορετικά θέματα ο καθένας. Στη συνέχεια η κάθε ομάδα παρουσιάζει τα αποτελέσματα της εργασίας της στις άλλες ομάδες. Ο δικός μου ρόλος; Τελείως διαφορετικός. Έχω προετοιμάσει στο σπίτι το σενάριο με τα φύλλα εργασίας και στην τάξη ο ρόλος μου είναι  να καθοδηγώ, να λύνω τυχόν απορίες και να εμψυχώνω τα παιδιά. Τα παιδιά έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Δείτε την εργασία μιας ομάδας του Β1 που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σημερινού μαθήματος.

Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΚΛΟΥ View more presentations or Upload your own.

ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Οι μαθητές του Α2 του Πειραματικού γυμνασίου Καβάλας έστειλαν το μήνυμα τους για το περιβάλλον δημιουργώντας στο εργαστήριο της πληροφορικής υπέροχες διαδραστικές αφίσες. Μπορείτε να δείτε τις αφίσες στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
http://geraki.edu.glogster.com/sofia-maria-eva/
http://geraki.edu.glogster.com/alex3/
http://geraki.edu.glogster.com/alex-1/
 http://geraki.edu.glogster.com/save-the-planet-now-/
http://geraki.edu.glogster.com/save-the-enviroment/
 http://geraki.edu.glogster.com/planet/
http://geraki.edu.glogster.com/alex2/
http://geraki.edu.glogster.com/nature-in-the-town-/
 http://geraki.edu.glogster.com/milly-environment/
http://geraki.edu.glogster.com/-disaster/
http://geraki.edu.glogster.com/alexandros/

ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ

Ομαδοσυνεργατική μέθοδος Η ομαδοσυνεργατική μέθοδος έχει έρθει στην επικαιρότητα τους τελευταίους μήνες λόγω της εισαγωγής του  projectστα Λύκεια και λόγω της εφαρμογής των νέων πιλοτικών προγραμμάτων σπουδών στα Γυμνάσια. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να εφαρμόσουν την ομαδοσυνεργατική μέθοδο χωρίς να έχουν το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και χωρίς να έχουν επιμορφωθεί ποτέ σ’ αυτό τον τρόπο διδασκαλίας. Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς δεν ξέρουν γιατί επιλέγουν αυτή την τεχνική , δεν ξέρουν πως θα οργανώσουν την εργασία σε ομάδες, πως θα πραγματοποιηθεί μια ομαδική εργασία και πως θα αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν και τελικά πως θα αξιολογηθεί η ομαδική εργασία. Επιπλέον καλούμαστε να εφαρμόσουμε την ομαδοσυνεργατική μέθοδο σ΄ένα χώρο που δεν προσφέρεται για τέτοιο τρόπο διδασκαλίας, με μαθητές που δεν είναι έτοιμοι να συνεργαστούν καθώς οι περισσότεροι από αυτούς, αν όχι όλοι, έχουν συνηθίσει σε διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας και με γονείς που δεν μπορούν να κα…

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στα πλαίσια του project για το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον οι μαθητές της Α τάξης, χωρισμένοι σε 5 διαφορετικές ομάδες, μελέτησαν διαφορετικά κείμενα και παρέδωσαν ομαδικές ηλεκτρονικές εργασίες οι οποίες δημιουργήθηκαν στο σχολείο, στο εργαστήριο πληροφορικής.Τα παιδιά επίσης έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν, καθώς το project δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, εξαιρετικά κείμενα τα οποία θα αναρτηθούν μετά το Πάσχα.
Δείτε μερικές από τις εργασίες τους στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12857306
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12857282


http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238622
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238634
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12234359
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238647
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238711
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238721
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238734
http://www.slideshare.net/alegeraki/ss-12238741
http://www.slideshare.net/alegerak…