Τα παραθετικά στην αρχαία ελληνική γλώσσα
Παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων(Οδηγίες)
- Ο/η εκπαιδευτικός
αξιοποιεί παραδείγματα από τη ν.ε. για να συζητήσει με τους/τις
μαθητές/τριες τούς όρους «βαθμοί και παραθετικά επιθέτων και
επιρρημάτων».
- Για την κατάκτηση της νέας γνώσης, σημείο αναφοράς αποτελούν τα επίθετα του κειμένου.
- Οι μαθητές/τριες
οδηγούνται επαγωγικά στον τρόπο σχηματισμού των παραθετικών στην α.ε.
και επισημαίνουν ομοιότητες και διαφορές με τη ν.ε.
- Δίνεται έμφαση στα ομαλά παραθετικά.
- Από τα ανώμαλα η εστίαση αφορά στην αναγνώριση τύπων που απαντούν και στη ν.ε.:
Ασκήσεις Ενδεικτικά: Σελ. 21: 1, 2
Σχόλια