Ο μικρός Πρίγκιπας και η αλεπού-Πρόταση διδασκαλίας εξ αποστάσεως

Πρόταση για την εξ αποστάσεως διδασκαλία του κειμένου “Ο μικρός Πρίγκιπας και η αλεπού” του Εξυπερύ(όπως εφαρμόστηκε)


1η ώρα(σύγχρονη)
Συζήτηση για το βιβλίο, το οποίο κάποιοι μαθητές είχαν διαβάσει και για τον συγγραφέα. Ακολουθεί ανάγνωση του κειμένου και μία πρώτη προσέγγιση με τη βοήθεια διαδραστικού βίντεο που δημιουργήθηκε με το e-me content. https://alexgger.blogspot.com/2021/01/blog-post_13.html
 
1η ατομική εργασία(ασύγχρονη)
Δημιουργία πολυτροπικού κειμένου: δημιουργία εξωφύλλου ή αφίσας για το βιβλίο Μικρός Πρίγκιπας με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του canva στο οποίο οι μαθητές είναι εγγεγραμμένοι.https://alexgger.blogspot.com/2021/01/blog-post_20.html
 
2η ώρα-3η ώρα(σύγχρονη)
Οι μαθητές παίρνουν μέρος σε δραστηριότητες που έχουν δημιουργηθεί στο nearpod. 1)Σε συνεργατικούς πίνακες δίνουν τις ερμηνείες τους για τις φράσεις «Δημιουργώ δεσμούς», «Δε γνωρίζει κανείς παρά τα πράγματα που ημερώνει», Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά, την ουσία δε τη βλέπουνε τα μάτια». 2)Παίρνουν μέρος σε δημοσκόπηση με το εξής ερώτημα: Είναι ο Μικρός Πρίγκιπας παραμύθι ή όχι και στη συνέχεια αιτιολογούν την επιλογή τους. 3)Σε συνεργατικούς πίνακες γράφουν την άποψη τους για τον ρόλο της αλεπούς και σε άσκηση κλειστού τύπου ταιριάζουν τα πρόσωπα ή τα πράγματα με τους συμβολισμούς τους. 4) Γράφουν ερωτήματα που θα ήθελαν να θέσουν στον Εξυπερύ. 5) Τέλος, με τη δυνατότητα της ζωγραφικής που δίνει το nearpod ζωγραφίζουν κάτι σχετικό με το κείμενο που διάβασαν. Όλες οι απαντήσεις προβάλλονται και γίνεται συζήτηση.
 
4η ώρα(σύγχρονη)
Οι μαθητές παίρνουν μέρος σε ένα κουίζ στο quizziz. Οι ερωτήσεις ελέγχουν την κατανόηση του κειμένου, θεματικά κέντρα, αφηγηματικούς τρόπους, αφηγηματικές τεχνικές και εκφραστικά μέσα. Με το reports του που προσφέρει το πρόγραμμα προβάλλονται οι σωστές απαντήσεις, αξιοποιείται το annotate, υπογραμμίζονται αντίστοιχα χωρία στο κείμενο και δίνεται ανατροφοδότηση.
 
2η ατομική εργασία(ασύγχρονη)
Δημιουργική γραφή: Οι μαθητές δίνουν διαφορετικό τέλος στο βιβλίο ή γράφουν σε ημερολογιακή σελίδα τις σκέψεις του μικρού πρίγκιπα, αν ερχόταν σήμερα στη γη.
 
5η ώρα(σύγχρονη)
Προβολή και ανάγνωση εργασιών των μαθητών, συζήτηση και ανακεφαλαίωση. 
 

 
 

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΥΗ ΚΑΡΟΥΝΙΑ είπε…
Τέλειο μάθημα,Αλεξάνδρα μου!!Συγχαρητήρια!🌷
Ο χρήστης Alexandra Gerakini είπε…
Ευχαριστώ πολύ Εύη!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ