Ομαδικές εργασίες για το διήγημα "Γιατί" του Γ.Μαγκλή από το Β3 και το Β4
Β4-Γιατί, Γ.Μαγκλής από alexgger
Γιατί, Γ.Μαγκλής από alexgger
Β4-Γιατί, Γ.Μαγκλής(3) από alexgger
Γιατί, Γ.Μαγκλής(3) από alexgger
Β4- Γιατί, Γ.Μαγκλής(2) από alexgger
Γιατί, Γ.Μαγκλής(2) από alexgger
Γιατί, Γ.Μαγκλής(1) από alexgger
Β4-Γιατί, Γ.Μαγκλής(1) από alexgger

Σχόλια
Μπράβο στην καθηγήτρια που αποτελεί πηγή έπνευσης και στα παιδιά! :-)