Ένας αριθμός, Α.Τσέχωφ, Εξ αποστάσεως Διδασκαλία

 Πρόταση για την εξ αποστάσεως διδασκαλία του διηγήματος “Ένας αριθμός” του Α.Τσέχωφ(όπως εφαρμόστηκε τις 2 τελευταίες εβδομάδες)_

1η ώρα(σύγχρονη)

Poll με το οποίο ανιχνεύονται οι γνώσεις των μαθητών για τον Τσέχωφ. Ακολουθεί προβολή ολιγόλεπτου βίντεο για τη ζωή και το έργο του Τσέχωφ. Το βίντεο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα που είχαν τεθεί στο poll. Ακολουθεί ανάγνωση του κειμένου και μία πρώτη προσέγγιση.

2η ώρα(σύγχρονη)

Προβολή της θεατρικής απόδοσης του κειμένου του Τσέχωφ. Ακολουθεί συζήτηση για το βίντεο που παρακολούθησαν οι μαθητές και σύγκριση του κειμένου και της θεατρικής του απόδοσης. Στη συνέχεια οι μαθητές παίρνουν μέρος σε ένα κουίζ στο quizziz. Οι ερωτήσεις ελέγχουν την κατανόηση του κεικένου, αφηγηματικούς τρόπους, αφηγηματικές τεχνικές και εκφραστικά μέσα. Με το reports του που προσφέρει το πρόγραμμα προβάλλονται οι σωστές απαντήσεις, αξιοποιείται το annotate, υπογραμμίζονται αντίστοιχα χωρία στο κείεμνο και δίνεται ανατροφοδότηση.

1η ατομική εργασία(ασύγχρονη)

Δημιουργική γραφή: Αφήγηση του διηγήματος ή ενός τμήματος του διηγήματος από διαφορετική οπτική γωνία(από την οπτική γωνία των μαθητών)

3η ώρα(σύγχρονη)

ΟΙ μαθητές παίρνουν μέρος σε δραστηριότητες που έχουν δημιουργηθεί στο nearpod. Σε συνεργατικούς πίνακες παρουσιάζουν τις προσωπικότητες της δασκάλας και του εργοδότη της. Παίρνουν μέρος σε δημοσκοπήσεις με τα εξής ερωτήματα: 1)Αν ταξιδεύατε στη Ρωσία του 19ου αιώνα με ποιον θα θέλατε να συνομιλήσετε: τον Τσέχωφ, την Ιουλία, τον εργοδότη, τους μαθητές της Ιουλίας; Στη συνέχεια συνομιλούν με το πρόσωπο που επέλεξαν και θέτουν τα ερωτήματα τους ή δίνουν τις συμβουλές τους 2) Πιστεύετε ότι η Ιουλία πήρε ένα μάθημα μετά τη φάρσα του εργοδότη της; Δικαιολογούν σύντομα την απάντηση τους. Όλες οι απαντήσεις προβάλλονται και γίνεται συζήτηση.

4η ώρα(σύγχρονη)

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες με το breakout  rooms. H κάθε ομάδα αναλαμβάνει διαφορετική δραστηριότητα και τους δίνεται ο σύνδεσμος του συνεργατικού εγγράφου(google docs): 1)Τι θα κάνατε εσείς στη θέση της δασκάλας αν ζούσατε στη Ρωσία του 19ου αιώνα; 2) Τι θα κάνατε εσείς στη θέση της δασκάλας αν ζούσατε στην Ελλάδα του 20ου αιώνα; 3)Ποιος ήρωας κέρδισε τη συμπάθεια σας και γιατί; 4)Διαβάστε το ποίημα του Μπρεχτ «Η απόφαση». Πώς μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο σύμφωνα με τους Τσέχωφ και Μπρεχτ; Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες τους.

2η ατομική εργασία(ασύγχρονη)

Δημιουργική γραφή: Αλλαγή τέλους του διηγήματος




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή