ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Οι μαθητές απαντούν σε 4 ερωτήσεις που αφορούν πεζό ή ποιητικό κείμενο(ολόκληρο ή απόσπασμα) διδαγμένο στην τάξη. Η κάθε ερώτηση μπορεί να αναλύεται σε 2 ισοδύναμα υποερωτήματα.
Οι ερωτήσεις αναφέρονται:
ΕΡΩΤΗΣΗ 1η: στο περιεχόμενο του κειμένου: κατανόηση ή ερμηνεία φράσεων του κειμένου ή περίληψη.
ΕΡΩΤΗΣΗ 2η: στη δομή του κειμένου: θεματικές ενότητες η αφηγηματικές τεχνικές.
ΕΡΩΤΗΣΗ 3η: στη γλωσσική αποτίμηση του κειμένου: κύρια γνωρίσματα της γλώσσας και της έκφρασης, σχήματα λόγου( εικόνες, μεταφορές, προσωποποιήσεις).
ΕΡΩΤΗΣΗ 4η: στην αξιολογική κρίση του κειμένου: χαρακτηρισμοί προσώπων και καταστάσεων, εντοπισμός, σύγκριση και σχολιασμός αξιών και ιδεών που έχουν σχέση με την εποχή του έργου και τις εμπειρίες των μαθητών.
Οι ερωτήσεις είναι ισοδύναμες και βαθμολογούνται με 5 μονάδες η κάθε μία.
ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ:
Και πάλι στο σχολείο, Ζωρζ Σαρή, σελίδα 179
Η Άννα του Κλήδονα, Διαμαντής Αξιώτης, σελίδα 27
Να σαι καλά δάσκαλε, Γιώργος Ιωάννου, σελίδα 32

Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή