ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Για την εξέταση στη γλωσσική διδασκαλία δίνεται στους μαθητές ένα κείμενο φωτοτυπημένο από σχολικό βιβλίο ή από εφημερίδα ή περιοδικό. Οι μαθητές καλούνται
Α) να απαντήσουν σε 4 ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα των μαθητών:
1.     Στην κατανόηση κειμένου με απάντηση σε μία ερώτηση για το περιεχόμενο του κειμένου ή με την περιληπτική απόδοση του με 50-80 λέξεις.
2.    Στην αναγνώριση της οργάνωσης του κειμένου(σύνδεση προτάσεων ή παραγράφων, διαρθρωτικές λέξεις, δομικά στοιχεία παραγράφου τρόποι ανάπτυξης παραγράφου).
3.    Στην αναγνώριση λειτουργίας  μορφοσυντακτικών δομών που έχουν διδαχτεί(υποκείμενο, χρόνοι, εγκλίσεις).
4.    Στην αξιοποίηση του λεξιλογίου του κειμένου( λέξεις με αχώριστα μόρια, σύνθετες λέξεις και το είδος τους, συνώνυμα, αντώνυμα…)
Β)Να συντάξουν ένα κείμενο 2-3 παραγράφων με θέμα σχετικό με το περιεχόμενο του κειμένου που επεξεργάστηκαν, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο.(άρθρο, επιστολή, ομιλία)
Το πρώτο μέρος της εξέτασης βαθμολογείται με 10  μονάδες (4 επί 2.5) και το δεύτερο μέρος της εξέτασης βαθμολογείται επίσης με 10 μονάδες.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή