ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ: ΕΝΟΤΗΤΑ 4
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Κοιτάξτε προσεκτικά εικόνες από το σχολείο του παρελθόντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.slideboom.com/presentations/585493. Στη συνέχεια, εργαζόμενοι σε ομάδες, κρατήστε σημειώσεις για να απαντήσετε προφορικά στις εξής ερωτήσεις:
Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και εργαζόμενοι σε ομάδες, απαντήστε στις εξής ερωτήσεις: Κοιτάξτε προσεκτικά εικόνες από το σχολείο του παρελθόντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.slideboom.com/presentations/585493. Στη συνέχεια, εργαζόμενοι σε ομάδες, κρατήστε σημειώσεις για να απαντήσετε προφορικά στις εξής ερωτήσεις:
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του σχολείου του παρελθόντος, όπως αυτά προβάλλονται μέσα από τις εικόνες;
- Ποιες διαφορές παρατηρείτε ανάμεσα στο παλιό και στο σύγχρονο σχολείο;
- Ποια εικόνα από αυτές που είδατε σας εντυπωσίασε περισσότερο και γιατί;
- Ποια είναι η καθημερινή ζωή των δύο μαθητών;
- Ποια προβλήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προβάλλονται μέσα από το βίντεο;
- Ποιες μεθόδους εφαρμόζει ο καθηγητής λογοτεχνίας στο σχολείο που εργάζεται;
- Πως αντιδρούν οι μαθητές ,στην αρχή ,στις μεθόδους του καθηγητή τους και γιατί;
- Ποια αισθήματα τρέφουν οι μαθητές για τον καθηγητή τους;
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
- Αφού κρατήσετε σημειώσεις από το βίντεο που παρακολουθήσατε και εργαζόμενοι σε ομάδες (απόσπασμα από τη δημοσιογραφική εκπομπή "Έρευνα" ) να παρουσιάσετε προφορικά στους συμμαθητές σας το περιεχόμενο και τους στόχους της εκπομπής.
- Να παρουσιάσετε προφορικά στους συμμαθητές σας τις αλλαγές που, κατά τη γνώμη σας, θα έπρεπε να γίνουν στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
- Να παρουσιάσετε (σε ομάδες) τα χαρακτηριστικά που, κατά τη γνώμη σας, πρέπει να έχει ένας καλός εκπαιδευτικός.
Σχόλια