ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στις 30/03/2013 στο 1ο Ε.Π.Α.Λ. Καβάλας με θέμα τη διδασκαλία της λογοτεχνίας με Τ.Π.Ε. και ομαδοσυνεργατική μέθοδο θα γίνουν τρία εργαστήρια των 25 ατόμων.
Το εργαστήριο στο οποίο θα είμαι υπεύθυνη έχει θέμα:
«Προσέγγιση του ποιήματος "Στο παιδί μου" του Μ.Αναγνωστάκη.(Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ Γυμνασίου) με ομαδοσυνεργατική μέθοδο, φύλλα εργασίας και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.». Εισαγωγή στη δημιουργία φύλλων εργασίας με Τ.Π.Ε., στις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου και στους βασικούς άξονες του νέου προγράμματος σπουδών για τη λογοτεχνία.
Με αφορμή αυτό το εργαστήριο ετοίμασα μια παρουσίαση με τα βασικά σημεία του νέου προγράμματος σπουδών για τη λογοτεχνία, τις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου και τα βασικά στοιχεία ενός διδακτικού σεναρίου της λογοτεχνίας.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεση τους την παρακάτω δικτυογραφία για τον ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη και θα χωριστούν σε ομάδες για να δημιουργήσουν τα δικά τους φύλλα εργασίας.
Στη συνέχεια όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους. Στο τέλος θα παρουσιάσω τα φύλλα εργασίας που θα έχω ετοιμάσει εγώ και θα ακολουθήσει συζήτηση για την προσέγγιση του ποιήματος, τις δραστηριότητες των φύλλων εργασίας, την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε και την εργασία σε ομάδες.
Δικτυογραφία για τον ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη
Το εργαστήριο στο οποίο θα είμαι υπεύθυνη έχει θέμα:
«Προσέγγιση του ποιήματος "Στο παιδί μου" του Μ.Αναγνωστάκη.(Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ Γυμνασίου) με ομαδοσυνεργατική μέθοδο, φύλλα εργασίας και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.». Εισαγωγή στη δημιουργία φύλλων εργασίας με Τ.Π.Ε., στις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου και στους βασικούς άξονες του νέου προγράμματος σπουδών για τη λογοτεχνία.
Με αφορμή αυτό το εργαστήριο ετοίμασα μια παρουσίαση με τα βασικά σημεία του νέου προγράμματος σπουδών για τη λογοτεχνία, τις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου και τα βασικά στοιχεία ενός διδακτικού σεναρίου της λογοτεχνίας.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεση τους την παρακάτω δικτυογραφία για τον ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη και θα χωριστούν σε ομάδες για να δημιουργήσουν τα δικά τους φύλλα εργασίας.
Στη συνέχεια όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους. Στο τέλος θα παρουσιάσω τα φύλλα εργασίας που θα έχω ετοιμάσει εγώ και θα ακολουθήσει συζήτηση για την προσέγγιση του ποιήματος, τις δραστηριότητες των φύλλων εργασίας, την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε και την εργασία σε ομάδες.
Δικτυογραφία για τον ποιητή Μανόλη Αναγνωστάκη
- http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%82_%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82
- http://www.sansimera.gr/biographies/174
- http://www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=461&t=102
- http://www.potheg.gr/WriterDetails.aspx?id=7710994&lan=1
- http://www.peri-grafis.com/ergo.php?id=369
- http://douridasliterature.com/anagnostakis.html
- http://www.haef.gr/libraries/biographies/anagnostakisf.php
- http://logotexnika-epikaira.blogspot.gr/2012/03/1912-2012-1031925-2362005.html
- http://www.os3.gr/arhive_afieromata/gr_afieromata_Manolis_Anagnostakis.html
- http://www.fhw.gr/chronos/15/gr/1970_1980/06.html
- http://fotodendro.blogspot.gr/2011/03/blog-post_22.html
- http://fotodendro.blogspot.gr/2011/03/blog-post_18.html
- http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=0000026638&tsz=0&autostart=0
- http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=0000007307&tsz=0&autostart=0
- http://www.snhell.gr/anthology/content.asp?id=217&author_id=1
- http://www.snhell.gr/anthology/content.asp?id=514&author_id=1
- http://www.snhell.gr/lections/writer.asp?id=1
- http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/tools/concordance/index.html?cnd_id=2
- http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17941:2012-03-13-14-57-39&catid=58:art&Itemid=100
- http://www.lifo.gr/team/sansimera/36663
- http://www.e-yliko.gr/htmls/glossa/diktibibl/filoganagnostakis.aspx
- http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22784&subid=2&pubid=4358808
- http://www.alexiptoto.com/%CE%91%CF%86%CE%B9%CE%AD%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7-%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84/
- http://estamou.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html
- http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=286524
- http://www.elpenor.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=105&catid=26%3A2010-06-07-10-12-32&Itemid=74&lang=el
- http://www.alithia.gr/newspaper/2005/29062005/29062005,10869.html
- http://spoudasterion.pblogs.gr/tags/anagnostakis-gr.html
- http://logomnimon.wordpress.com/%CE%BC-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/
- http://www.ekebi.gr/magazines/flipbook/showissue.asp?file=30863&code=0156
- http://www.youtube.com/watch?v=6rHesCmfLio
- http://www.youtube.com/watch?v=Wk31djwZeuA
- http://www.youtube.com/watch?v=NEwJAXHhcC0
- http://www.youtube.com/watch?v=ICZ3GYJCj2A&playnext=1&list=PL4C88712B79D84250&feature=results_video
- http://www.youtube.com/watch?v=KOndLCkPXOY&playnext=1&list=PL8685A329E301E9C9&feature=results_video
- http://www.youtube.com/watch?v=d_aNOA0q_0k&list=PL8685A329E301E9C9
- http://www.youtube.com/watch?v=oRIt0HErcos
Σχόλια