Λέσχη ανάγνωσης του 6ου Γυμνασίου Καβάλας

Οι πρώτες εργασίες από τη Λέσχη Ανάγνωσης της Β τάξης του σχολείου μας. Κριτικές, σχολιασμός χαρακτήρων, αλλαγή τέλους, συνέχεια της ιστορίας, αλλαγή φύλων και πολλές άλλες όμορφες εργασίες για το Ημερολόγιο ενός δειλού του Β. Παπαθεοδώρου. Συνεχίζουμε!! Οι εργασίες μας εδώ:

https://www.mystorybook.com/books/337011

 Ένα μικρό δείγμα
Συνεχίζουμε την ιστορία...


Τελικά ο Θοδωρής δεν αποδέχτηκε το αίτημα μου στο Facebook. Προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από μερικούς μήνες μου στάλθηκε ένα προσκλητήριο για τον γάμο του Άρη και της Ελεονόρας. Έπειτα από πολλή σκέψη αποφάσισα να παραβρεθώ στο γάμο τους. Την προκαθορισμένη μέρα, έβαλα τα καλά μου, ετοιμάστηκα και ξεκίνησα με το αυτοκίνητό μου για την Αθήνα. Στην εκκλησία είδα τον παλιό μου φίλο, του έδωσα τα συγχαρητήριά μου για τον γάμο του και του ζήτησα συγνώμη για τις εγωιστικές  μου πράξεις στην β’ γυμνασίου. Ο Άρης με συγχώρεσε και μου είπε ότι τελείωσε την ιατρική. Καθώς προχωρούσα για να μπω στην εκκλησία είδα την Άννα να συζητάει με τον Θοδωρή. Καθώς περνούσα από δίπλα τους άκουσα την Άννα να ρωτάει τον Θοδωρή πότε θα κάνουν κι αυτοί τον γάμο τους. Τους πλησίασα και τους χαιρέτησα. Καθώς συζητούσαμε έμαθα ότι ο Θοδωρής είχε τελειώσει την αρχιτεκτονική και η Άννα ήταν αισθητικός. Επιπλέον έμαθα ότι εδώ και δύο χρόνια είχαν σχέση πράγμα που μου φαινόταν αδιανόητο. Μόλις μπήκα στην εκκλησία άκουσα κάποιον να με φωνάζει. Γύρισα και βρέθηκα στην αγκαλιά… του Σταμάτη. Ο παιδικός μου φίλος μου είπε ότι ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του και έγινε πορτιέρης σε νυχτερινά μαγαζιά. Από πίσω του εμφανίστηκε ο Πάνος. Μας είπε ότι ανέλαβε τον φούρνο του πατέρα του και ότι παντρεύτηκε πριν από δύο μήνες αλλά δυστυχώς δεν ήταν εκεί η σύζυγος για να την γνωρίσουμε. Επίσης μας είπε ότι και ο Ιάσονας βρήκε μια κοπέλα στη ζωή του. Εγώ πάλι τους είπα ότι τον προηγούμενο μήνα έχασα τον πατέρα μου αλλά ανέστησα την εταιρία του και σκέφτομαι να προσλάβω τον Θοδωρή. Μετά τον γάμο του το πρότεινα και δέχθηκε την προσφορά μου. Με αυτόν τον τρόπο δεν χώρισα ξανά από τους παλιούς μου συμμαθητές.       

Β.Σ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή